Pas de texte intégral
Communication orale non publiée/Abstract (Colloques, congrès, conférences scientifiques et actes)
The different lenses we look through: Examining the role(s) of language and communication in science education research
WILMES, Sara; SIRY, Christina; TE HEESEN, Kerstin et al.
2022SEEDS January 2022 Conference [Refusing “Back to Normal”: The role of science education in enacting more just and joyful futures]
 

Documents


Texte intégral
Aucun document disponible.

Envoyer vers



Détails



Disciplines :
Education & enseignement
Auteur, co-auteur :
WILMES, Sara ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Education and Social Work (DESW)
SIRY, Christina  ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Education and Social Work (DESW)
TE HEESEN, Kerstin  ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Education and Social Work (DESW)
DE ALBUQUERQUE TRIGO, Maiza ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Education and Social Work (DESW)
BARBU, Ragnhild ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Education and Social Work (DESW)
SPORTELLI, Doriana ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Co-auteurs externes :
no
Langue du document :
Anglais
Titre :
The different lenses we look through: Examining the role(s) of language and communication in science education research
Date de publication/diffusion :
29 janvier 2022
Nom de la manifestation :
SEEDS January 2022 Conference [Refusing “Back to Normal”: The role of science education in enacting more just and joyful futures]
Organisateur de la manifestation :
Science Educators for Equity, Diversity, and Social Justice (SEEDS)
Date de la manifestation :
January 28th to 31st
Manifestation à portée :
International
Références de l'abstract :
Workshop [format]
Focus Area :
Educational Sciences
Disponible sur ORBilu :
depuis le 28 février 2022

Statistiques


Nombre de vues
306 (dont 30 Unilu)
Nombre de téléchargements
0 (dont 0 Unilu)

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu