Rapport de recherche externe (Rapports)
Literacy Acquisition in German or French in the Pilot Project “Zesumme wuessen!” – Preliminary ÉpStan Results of Student Characteristics, Achievement, Motivation, and Parental Support
COLLING, Joanne; HORNUNG, Caroline; ESCH, Pascale et al.
2024
 

Documents


Texte intégral
ALPHA-Report 2024 - Literacy Acquisition in German or French in the Pilot Project Zesumme Wuessen!.pdf
Postprint Auteur (3.11 MB)
Télécharger
Annexes
Executive Summary - ALPHA Report (21.06.2024).pdf
(213.28 kB)
Télécharger

Tous les documents dans ORBilu sont protégés par une licence d'utilisation.

Envoyer vers



Détails



Centre de recherche :
Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
Disciplines :
Education & enseignement
Auteur, co-auteur :
COLLING, Joanne ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET
HORNUNG, Caroline  ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET
ESCH, Pascale ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET
KELLER, Ulrich  ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET
HELLWIG, Anne-Louise ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET
UGEN, Sonja  ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET
Co-auteurs externes :
no
Langue du document :
Anglais
Titre :
Literacy Acquisition in German or French in the Pilot Project “Zesumme wuessen!” – Preliminary ÉpStan Results of Student Characteristics, Achievement, Motivation, and Parental Support
Date de publication/diffusion :
21 juin 2024
Maison d'édition :
Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET), Esch-sur-Alzette, Luxembourg
ISBN/EAN :
978-99987-711-1-6
Focus Area :
Educational Sciences
Disponible sur ORBilu :
depuis le 21 juin 2024

Statistiques


Nombre de vues
384 (dont 87 Unilu)
Nombre de téléchargements
390 (dont 44 Unilu)

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu