Article (Périodiques scientifiques)
Long-term Relevance and Interrelation of Symbolic and Non-symbolic Abilities in Mathematical-numerical Development: Evidence from Large-scale Assessment Data
Braeuning, David; HORNUNG, Caroline; HOFFMANN, Danielle et al.
2021In Cognitive Development, 58, p. 101008
Peer reviewed
 

Documents


Texte intégral
ORBI.pdf
Preprint Auteur (15.78 kB)
Demander un accès

Tous les documents dans ORBilu sont protégés par une licence d'utilisation.

Envoyer vers



Détails



Disciplines :
Education & enseignement
Psychologie cognitive & théorique
Auteur, co-auteur :
Braeuning, David;  University of Tübingen & Leibniz-Institut für Wissensmedien, Tübingen, Germany
HORNUNG, Caroline  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
HOFFMANN, Danielle ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
Lambert, Katharina;  University of Tübingen, Germany
UGEN, Sonja  ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET
FISCHBACH, Antoine  ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Education and Social Work (DESW)
SCHILTZ, Christine ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Behavioural and Cognitive Sciences (DBCS)
Hübner, Nicolas;  University of Tübingen, Germany
Nagengast, Benjamin;  University of Tübingen, Germany
Moeller, Korbinian;  University of Tübingen & Leibniz-Institut für Wissensmedien, Tübingen, Germany & Loughborough University, Loughborough, United Kingdom
Co-auteurs externes :
yes
Langue du document :
Anglais
Titre :
Long-term Relevance and Interrelation of Symbolic and Non-symbolic Abilities in Mathematical-numerical Development: Evidence from Large-scale Assessment Data
Date de publication/diffusion :
2021
Titre du périodique :
Cognitive Development
ISSN :
0885-2014
Maison d'édition :
Elsevier, New York, Pays-Bas
Volume/Tome :
58
Pagination :
101008
Peer reviewed :
Peer reviewed
Focus Area :
Educational Sciences
Disponible sur ORBilu :
depuis le 18 janvier 2021

Statistiques


Nombre de vues
218 (dont 28 Unilu)
Nombre de téléchargements
15 (dont 10 Unilu)

citations Scopus®
 
9
citations Scopus®
sans auto-citations
8
OpenCitations
 
5
citations OpenAlex
 
10
citations WoS
 
9

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu