Contribution to collective works (Parts of books)
Le portfolio de développement professionnel en formation initiale et continue : description, comparaison et mise en perspective de quatre dispositifs de formation.
Poncelet, Débora; Brendel, Michelle; Bourg, Viviane et al.
2014In Dierendonck, Christophe; Loarer, Even; Rey, Bernard (Eds.) L’évaluation des compétences en milieu scolaire et en milieu professionnel
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Poncelet & al. (à paraître) Portfolio de développement professionnel Chapitre De Boeck.pdf
Publisher postprint (780.95 kB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Poncelet, Débora ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Brendel, Michelle ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Identités, Politiques, Sociétés, Espaces (IPSE)
Bourg, Viviane ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Identités, Politiques, Sociétés, Espaces (IPSE)
Kerger, Sylvie ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Wardavoir, Helyett
Romanus, Catherine
Parmentier, Patrick
Arraiz-Perez, Ana
Sabiron-Sierra, Fernando
Eymard, Chantal
Ladage, Caroline
Vial, Michel
Language :
French
Title :
Le portfolio de développement professionnel en formation initiale et continue : description, comparaison et mise en perspective de quatre dispositifs de formation.
Publication date :
March 2014
Main work title :
L’évaluation des compétences en milieu scolaire et en milieu professionnel
Editor :
Dierendonck, Christophe  
Loarer, Even
Rey, Bernard
Publisher :
De Boeck, Bruxelles, Belgium
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 12 November 2013

Statistics


Number of views
252 (28 by Unilu)
Number of downloads
2 (1 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu