Pas de texte intégral
Communication orale non publiée/Abstract (Colloques, congrès, conférences scientifiques et actes)
The autonomous building of teachers' identity through the use of an action-research diary: Empowering the teacher to become a reflective practitioner in the Luxembourgish school system
MEYERS, Christian; LANGERS, Christian; KOENIG, Vincent
2008CiCe: Reflecting on identities: research, practice & innovation
 

Documents


Texte intégral
Aucun document disponible.

Envoyer vers



Détails



Disciplines :
Sciences sociales & comportementales, psychologie: Multidisciplinaire, généralités & autres
Auteur, co-auteur :
MEYERS, Christian ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
LANGERS, Christian 
KOENIG, Vincent ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Langue du document :
Anglais
Titre :
The autonomous building of teachers' identity through the use of an action-research diary: Empowering the teacher to become a reflective practitioner in the Luxembourgish school system
Date de publication/diffusion :
2008
Nom de la manifestation :
CiCe: Reflecting on identities: research, practice & innovation
Lieu de la manifestation :
Istanbul, Turquie
Date de la manifestation :
29-31 May 2008
Manifestation à portée :
International
Disponible sur ORBilu :
depuis le 27 septembre 2013

Statistiques


Nombre de vues
142 (dont 7 Unilu)
Nombre de téléchargements
0 (dont 0 Unilu)

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu