No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Bien-être subjectif et parcours scolaires à l’école primaire
PIT-TEN CATE, Ineke; COLLING, Joanne; ESCH, Pascale et al.
2025In Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET); Service de Coordination de la Recherche et de l‘Innovation pédagogiques et technologiques (SCRIPT) (Eds.) Rapport national sur l’éducation au Luxembourg 2024
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Research center :
Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
PIT-TEN CATE, Ineke  ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET
COLLING, Joanne ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET
ESCH, Pascale ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET
WOLLSCHLÄGER, Rachel ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET
External co-authors :
no
Language :
French
Title :
Bien-être subjectif et parcours scolaires à l’école primaire
Publication date :
2025
Main work title :
Rapport national sur l’éducation au Luxembourg 2024
Author, co-author :
Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET);  Universität Luxemburg (Uni.lu)
Service de Coordination de la Recherche et de l‘Innovation pédagogiques et technologiques (SCRIPT)
Publisher :
Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET), Universität Luxemburg (Uni.lu) & Service de Coordination de la Recherche et de l‘Innovation pédagogiques et technologiques (SCRIPT), Esch-sur Alzette, Luxembourg
Pages :
102-103
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 23 May 2025

Statistics


Number of views
77 (0 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu