Contribution to collective works (Parts of books)
Unterschiede zwischen Öffentlichen Europaschulen und Schulen, die dem luxemburgischen Lehrplan folgen: Eine Querschnittsanalyse von Mathematikleistungen in der Grund- und Sekundarschule
COLLING, Joanne; GRUND, Axel; KELLER, Ulrich et al.
2024In Nationaler Bildungsbericht 2024
Peer reviewed
 

Files


Full Text
BB24_Colling-et-al._EPS_DE.pdf
Author postprint (616.86 kB)
Download

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
European Public Schools; Academic Achievement; Mathematics; Large-Scale Testing
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
COLLING, Joanne ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET
GRUND, Axel  ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET
KELLER, Ulrich  ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET
ESCH, Pascale ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET
FISCHBACH, Antoine  ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Education and Social Work (DESW) > Teaching and Learning
UGEN, Sonja  ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET
External co-authors :
no
Language :
German
Title :
Unterschiede zwischen Öffentlichen Europaschulen und Schulen, die dem luxemburgischen Lehrplan folgen: Eine Querschnittsanalyse von Mathematikleistungen in der Grund- und Sekundarschule
Publication date :
09 December 2024
Main work title :
Nationaler Bildungsbericht 2024
Publisher :
Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET); University of Luxembourg
Service de Coordination de la Recherche et de l‘Innovation pédagogiques et technologiques (SCRIPT)
Collection ISSN :
2799-2489
Pages :
154-163
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 13 January 2025

Statistics


Number of views
86 (5 by Unilu)
Number of downloads
26 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu