Unterschiede zwischen Öffentlichen Europaschulen und Schulen, die dem luxemburgischen Lehrplan folgen: Eine Querschnittsanalyse von Mathematikleistungen in der Grund- und Sekundarschule
European Public Schools; Academic Achievement; Mathematics; Large-Scale Testing
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
COLLING, Joanne ; University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET
GRUND, Axel ; University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET
KELLER, Ulrich ; University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET
ESCH, Pascale ; University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET
FISCHBACH, Antoine ; University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Education and Social Work (DESW) > Teaching and Learning
UGEN, Sonja ; University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET
External co-authors :
no
Language :
German
Title :
Unterschiede zwischen Öffentlichen Europaschulen und Schulen, die dem luxemburgischen Lehrplan folgen: Eine Querschnittsanalyse von Mathematikleistungen in der Grund- und Sekundarschule
Publication date :
09 December 2024
Main work title :
Nationaler Bildungsbericht 2024
Publisher :
Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET); University of Luxembourg Service de Coordination de la Recherche et de l‘Innovation pédagogiques et technologiques (SCRIPT)