Article (Périodiques scientifiques)
A multitrait-multimethod study of assessment instruments for Complex Problem Solving
GREIFF, Samuel; Fischer, Andreas; Wüstenberg, Sascha et al.
2013In Intelligence, 41, p. 579-596
Peer reviewed
 

Documents


Texte intégral
Greiff_et_al_2013_Intelligence.pdf
Postprint Éditeur (1.49 MB)
Demander un accès

Tous les documents dans ORBilu sont protégés par une licence d'utilisation.

Envoyer vers



Détails



Disciplines :
Education & enseignement
Auteur, co-auteur :
GREIFF, Samuel ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Fischer, Andreas
Wüstenberg, Sascha ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
SONNLEITNER, Philipp  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Brunner, Martin
MARTIN, Romain ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Langue du document :
Anglais
Titre :
A multitrait-multimethod study of assessment instruments for Complex Problem Solving
Date de publication/diffusion :
2013
Titre du périodique :
Intelligence
ISSN :
0160-2896
Maison d'édition :
Elsevier Science
Volume/Tome :
41
Pagination :
579-596
Peer reviewed :
Peer reviewed
Disponible sur ORBilu :
depuis le 12 septembre 2013

Statistiques


Nombre de vues
268 (dont 24 Unilu)
Nombre de téléchargements
8 (dont 6 Unilu)

citations Scopus®
 
54
citations Scopus®
sans auto-citations
23
OpenCitations
 
47
citations OpenAlex
 
70
citations WoS
 
47

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu