Rapport d’expertise (Rapports)
Subjective well-being and stay-at-home experiences of children aged 6-16 during the first wave of the COVID-19 pandemic in Luxembourg: A report of the project COVID-Kids
KIRSCH, Claudine; ENGEL DE ABREU, Pascale; Neumann, Sascha et al.
2020
 

Documents


Texte intégral
UNI_UNICEF_E.pdf
Postprint Auteur (7.01 MB)
Télécharger

Tous les documents dans ORBilu sont protégés par une licence d'utilisation.

Envoyer vers



Détails



Mots-clés :
COVID-19; Covid-kids; children; well-being; stay-at-home experiences; home schooling; Luxembourg
Disciplines :
Sciences sociales & comportementales, psychologie: Multidisciplinaire, généralités & autres
Auteur, co-auteur :
KIRSCH, Claudine  ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Humanities (DHUM)
ENGEL DE ABREU, Pascale  ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Humanities (DHUM)
Neumann, Sascha;  University of Tuebingen
WEALER, Cyril  ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Humanities (DHUM)
BRAZAS, Kristijonas Aleksandras ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Humanities (DHUM)
Hauffels, Isabelle
Langue du document :
Anglais
Titre :
Subjective well-being and stay-at-home experiences of children aged 6-16 during the first wave of the COVID-19 pandemic in Luxembourg: A report of the project COVID-Kids
Date de publication/diffusion :
20 décembre 2020
Nombre de pages :
36
Focus Area :
Educational Sciences
URL complémentaire :
Disponible sur ORBilu :
depuis le 12 janvier 2021

Statistiques


Nombre de vues
552 (dont 17 Unilu)
Nombre de téléchargements
701 (dont 26 Unilu)

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu