No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Diagnostik von Lernstörungen im luxemburgischen Grundschulsystem
Fischer, Jessica; Pit-Ten Cate, Ineke
2021In Ugen, Sonja; Schiltz, Christine; Fischbach, Antoine et al. (Eds.) Lernstörungen im multilingualen Kontext: Diagnose und Hilfestellungen
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
Lernstörung; Grundschule; diagnostischer Prozess; Lernstandsanalyse; standardisierte Tests; interdisziplinäre Zusammenarbeit; mehrsprachiger Schulkontext; Luxemburg
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Fischer, Jessica ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET
Pit-Ten Cate, Ineke ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET
External co-authors :
no
Language :
German
Title :
Diagnostik von Lernstörungen im luxemburgischen Grundschulsystem
Publication date :
26 January 2021
Main work title :
Lernstörungen im multilingualen Kontext: Diagnose und Hilfestellungen
Publisher :
Melusina Press, Esch-sur-Alzette, Luxembourg
ISBN/EAN :
978-2-9199648-3-3
Pages :
51-90
Peer reviewed :
Peer reviewed
Focus Area :
Educational Sciences
Available on ORBilu :
since 08 January 2021

Statistics


Number of views
214 (17 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu