Reference : Diagnostik von Lernstörungen im luxemburgischen Grundschulsystem
Parts of books : Contribution to collective works
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
Educational Sciences
http://hdl.handle.net/10993/45401
Diagnostik von Lernstörungen im luxemburgischen Grundschulsystem
German
Fischer, Jessica mailto [University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET >]
Pit-Ten Cate, Ineke mailto [University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET >]
26-Jan-2021
Lernstörungen im multilingualen Kontext: Diagnose und Hilfestellungen
Ugen, Sonja mailto
Schiltz, Christine mailto
Fischbach, Antoine mailto
Pit-Ten Cate, Ineke mailto
Melusina Press
51-90
Yes
978-2-9199648-3-3
Esch-sur-Alzette
Luxembourg
[de] Lernstörung ; Grundschule ; diagnostischer Prozess ; Lernstandsanalyse ; standardisierte Tests ; interdisziplinäre Zusammenarbeit ; mehrsprachiger Schulkontext ; Luxemburg
Researchers ; Professionals ; Students
http://hdl.handle.net/10993/45401
10.26298/6f1c-aw34
https://www.melusinapress.lu/read/kapitel-4-diagnostik-von-lernstorungen-im-luxemburgischen-grundschulsystem/section/ee6f7528-b7ba-4310-ba56-b06fe5bf68c7

There is no file associated with this reference.

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.