Pas de texte intégral
Communication orale non publiée/Abstract (Colloques, congrès, conférences scientifiques et actes)
The development of Need for Cognition in secondary school: Differences across school tracks and subgroups of students
COLLING, Joanne; WOLLSCHLÄGER, Rachel; KELLER, Ulrich et al.
2020LuxERA Conference 2020 - Tackling Educational Inequalities in Luxembourg and Beyond
 

Documents


Texte intégral
Aucun document disponible.

Envoyer vers



Détails



Mots-clés :
Need for Cognition; Learning environments; Large-scale assessment
Disciplines :
Education & enseignement
Auteur, co-auteur :
COLLING, Joanne ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET
WOLLSCHLÄGER, Rachel ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET
KELLER, Ulrich  ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET
Krischler, Mireille;  University of Trier > Department of Psychology > Giftedness Research and Education
Preckel, Franzis;  University of Trier > Department of Psychology > Giftedness Research and Education
FISCHBACH, Antoine  ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Education and Social Work (DESW)
Co-auteurs externes :
yes
Langue du document :
Anglais
Titre :
The development of Need for Cognition in secondary school: Differences across school tracks and subgroups of students
Date de publication/diffusion :
11 novembre 2020
Nom de la manifestation :
LuxERA Conference 2020 - Tackling Educational Inequalities in Luxembourg and Beyond
Organisateur de la manifestation :
LuxERA
Date de la manifestation :
11-11-2020 - 12-11-2020
Manifestation à portée :
International
Disponible sur ORBilu :
depuis le 12 novembre 2020

Statistiques


Nombre de vues
147 (dont 14 Unilu)
Nombre de téléchargements
0 (dont 0 Unilu)

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu