Article (Périodiques scientifiques)
The importance of visuospatial abilities for verbal number skills in preschool: Adding spatial language to the equation
GEORGES, Carrie; CORNU, Véronique; SCHILTZ, Christine
2021In Journal of Experimental Child Psychology
Peer reviewed
 

Documents


Texte intégral
JECP_GeorgesCornuSchiltz_2021.pdf
Postprint Éditeur (701.02 kB)
Demander un accès

Tous les documents dans ORBilu sont protégés par une licence d'utilisation.

Envoyer vers



Détails



Disciplines :
Neurosciences & comportement
Auteur, co-auteur :
GEORGES, Carrie  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
CORNU, Véronique ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
SCHILTZ, Christine ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Co-auteurs externes :
no
Langue du document :
Anglais
Titre :
The importance of visuospatial abilities for verbal number skills in preschool: Adding spatial language to the equation
Date de publication/diffusion :
2021
Titre du périodique :
Journal of Experimental Child Psychology
Peer reviewed :
Peer reviewed
Disponible sur ORBilu :
depuis le 09 septembre 2020

Statistiques


Nombre de vues
226 (dont 12 Unilu)
Nombre de téléchargements
8 (dont 8 Unilu)

citations Scopus®
 
21
citations Scopus®
sans auto-citations
20
OpenCitations
 
6
citations OpenAlex
 
27
citations WoS
 
18

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu