Pas de texte intégral
Communication orale non publiée/Abstract (Colloques, congrès, conférences scientifiques et actes)
Need for Cognition across school tracks: The importance of learning environments
COLLING, Joanne; WOLLSCHLÄGER, Rachel; KELLER, Ulrich et al.
20191st Emerging Researchers' Conference of the Luxembourg Education Research Association (LuxERA)
 

Documents


Texte intégral
Aucun document disponible.

Envoyer vers



Détails



Disciplines :
Education & enseignement
Auteur, co-auteur :
COLLING, Joanne ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
WOLLSCHLÄGER, Rachel ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
KELLER, Ulrich  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
KRISCHLER, Mireille ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Preckel, Franzis;  Universität Trier > Hochbegabtenforschung
FISCHBACH, Antoine  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
Co-auteurs externes :
yes
Langue du document :
Anglais
Titre :
Need for Cognition across school tracks: The importance of learning environments
Date de publication/diffusion :
06 novembre 2019
Nom de la manifestation :
1st Emerging Researchers' Conference of the Luxembourg Education Research Association (LuxERA)
Organisateur de la manifestation :
Luxembourg Educational Research Association LuxERA
Lieu de la manifestation :
Esch-sur-Alzette, Luxembourg
Date de la manifestation :
06-11-2019
Manifestation à portée :
International
Focus Area :
Educational Sciences
Disponible sur ORBilu :
depuis le 23 septembre 2019

Statistiques


Nombre de vues
231 (dont 16 Unilu)
Nombre de téléchargements
0 (dont 0 Unilu)

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu