Pas de texte intégral
Communication orale non publiée/Abstract (Colloques, congrès, conférences scientifiques et actes)
Measuring social participation of students with special educational needs using large scale data
PIT-TEN CATE, Ineke; WOLLSCHLÄGER, Rachel; ESCH, Pascale et al.
2019mini-conference on the Social Inclusion of students with disabilities in general education
 

Documents


Texte intégral
Aucun document disponible.

Envoyer vers



Détails



Mots-clés :
inclusion; large scale studies; special educational needs
Centre de recherche :
- Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
Disciplines :
Education & enseignement
Auteur, co-auteur :
PIT-TEN CATE, Ineke  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
WOLLSCHLÄGER, Rachel ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
ESCH, Pascale ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
FISCHBACH, Antoine  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
Co-auteurs externes :
no
Langue du document :
Anglais
Titre :
Measuring social participation of students with special educational needs using large scale data
Date de publication/diffusion :
mai 2019
Nom de la manifestation :
mini-conference on the Social Inclusion of students with disabilities in general education
Organisateur de la manifestation :
Anke de Boer & Christian Huber
Lieu de la manifestation :
Groningen, Pays-Bas
Date de la manifestation :
9-10 May 2019
Manifestation à portée :
International
Disponible sur ORBilu :
depuis le 22 mars 2019

Statistiques


Nombre de vues
179 (dont 12 Unilu)
Nombre de téléchargements
0 (dont 0 Unilu)

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu