No full text
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Évaluation de l'efficacité du système éducatif par le calcul de valeur ajoutée (VA) : Revue de littérature et exploration de modèles de VA dans un contexte scolaire hautement hétéroclite.
Levy, Jessica; Gamo, Sylvie; Keller, Ulrich et al.
201823e Journées Internationales de Psychologie Différentielle
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
valeur ajoutée; revue de littérature; données longitudinales; dispositif de monitoring du système scolaire luxembourgeois
Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Levy, Jessica ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
Gamo, Sylvie ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
Keller, Ulrich ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
Brunner, Martin
Fischbach, Antoine  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
External co-authors :
yes
Language :
French
Title :
Évaluation de l'efficacité du système éducatif par le calcul de valeur ajoutée (VA) : Revue de littérature et exploration de modèles de VA dans un contexte scolaire hautement hétéroclite.
Publication date :
July 2018
Event name :
23e Journées Internationales de Psychologie Différentielle
Event organizer :
University of Luxembourg
Event place :
Luxembourg, Luxembourg
Event date :
from 04-07-2018 to 06-07-2018
Audience :
International
FnR Project :
FNR10921377 - Capitalising On Linguistic Diversity In Education, 2015 (15/01/2017-14/07/2023) - Peter Gilles
Available on ORBilu :
since 03 May 2018

Statistics


Number of views
122 (13 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu