Reference : Wie wird Ungleichheitsrelevanz im Bildungs- und Betreuungsalltag hergestellt? Eine qu... |
Dissertations and theses : Doctoral thesis | |||
Social & behavioral sciences, psychology : Sociology & social sciences | |||
Educational Sciences | |||
http://hdl.handle.net/10993/31804 | |||
Wie wird Ungleichheitsrelevanz im Bildungs- und Betreuungsalltag hergestellt? Eine qualitative Mehrebenenanalyse auf Basis ethnographischer Fallstudien in Luxemburger Kindertageseinrichtungen und Vorschulen | |
German | |
Nienhaus, Sylvia ![]() | |
22-Jun-2017 | |
University of Luxembourg, Esch-sur-Alzette, Luxembourg | |
Docteur en Sciences Sociales | |
Honig, Michael-Sebastian ![]() | |
Hadjar, Andreas ![]() | |
Mierendorff, Johanna | |
Powell, Justin J W ![]() | |
Hummrich, Merle | |
Machold, Claudia | |
Researchers ; Professionals ; Students ; General public | |
http://hdl.handle.net/10993/31804 | |
FnR ; FNR3991009 > Michael-Sebastian Honig > CHILD > Children In The Luxembourgian Daycare System > 01/01/2013 > 31/12/2015 > 2012 |
There is no file associated with this reference.
All documents in ORBilu are protected by a user license.