Contribution à des ouvrages collectifs (Parties d’ouvrages)
Einleitung
MORYS, Nancy; KIRSCH, Claudine; GRETSCH, Gérard
2014 • In MORYS, Nancy; KIRSCH, Claudine; GEORGES, Ingridet al. (Eds.) Lernen und Lehren in multilingualen Kontexten: Zum Umgang mit sprachlich-kultureller Vielfalt im Klassenraum
MORYS, Nancy ; University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
KIRSCH, Claudine ; University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
GRETSCH, Gérard ; University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Langue du document :
Allemand
Titre :
Einleitung
Date de publication/diffusion :
septembre 2014
Titre de l'ouvrage principal :
Lernen und Lehren in multilingualen Kontexten: Zum Umgang mit sprachlich-kultureller Vielfalt im Klassenraum