Reference : Spracheinstellungen von Lehrenden als Ressource und Herausforderung für die Sprachend... |
Parts of books : Contribution to collective works | |||
Arts & humanities : Languages & linguistics | |||
http://hdl.handle.net/10993/17203 | |||
Spracheinstellungen von Lehrenden als Ressource und Herausforderung für die Sprachendidaktik | |
German | |
Morys, Nancy ![]() | |
2014 | |
Lernen und Lehren in multilingualen Kontexten. Zum Umgang mit sprachlich-kultureller Vielfalt im Klassenraum | |
[en] Learning and Teaching in Multilingual Contexts. Dealing with Linguistic and Cultural Diversity in the Classroom | |
Morys, Nancy ![]() | |
Kirsch, Claudine ![]() | |
de Saint-Georges, Ingrid ![]() | |
Gretsch, Gérard ![]() | |
Peter Lang | |
Sprache, Mehrsprachigkeit und sozialer Wandel | |
119-140 | |
Yes | |
Frankfurt/Main | |
Germany | |
http://hdl.handle.net/10993/17203 |
There is no file associated with this reference.
All documents in ORBilu are protected by a user license.