No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Spracheinstellungen von Lehrenden als Ressource und Herausforderung für die Sprachendidaktik
MORYS, Nancy
2014In MORYS, Nancy; KIRSCH, Claudine; DE SAINT-GEORGES, Ingrid et al. (Eds.) Lernen und Lehren in multilingualen Kontexten. Zum Umgang mit sprachlich-kultureller Vielfalt im Klassenraum
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Languages & linguistics
Author, co-author :
MORYS, Nancy ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Language :
German
Title :
Spracheinstellungen von Lehrenden als Ressource und Herausforderung für die Sprachendidaktik
Publication date :
2014
Main work title :
Lernen und Lehren in multilingualen Kontexten. Zum Umgang mit sprachlich-kultureller Vielfalt im Klassenraum
Main work alternative title :
[en] Learning and Teaching in Multilingual Contexts. Dealing with Linguistic and Cultural Diversity in the Classroom
Publisher :
Peter Lang, Frankfurt/Main, Germany
Collection name :
Sprache, Mehrsprachigkeit und sozialer Wandel
Pages :
119-140
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 01 July 2014

Statistics


Number of views
288 (21 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu