Contribution to collective works (Parts of books)
L’importance de l’aspect du genre dans le développement professionnel et personnel des futurs agents éducatifs et pédagogiques.
Kerger, Sylvie; Martin, Romain; Baltes-Löhr, Christel et al.
2004In Vom Hofe, Alain (Ed.) Psychologie différentielle: Recherches et réflexions
Peer reviewed
 

Files


Full Text
2004 Kerger, Martin, Baltes-Lo¦êhr, Brendel, Dumont,Tholl-Hoesdorff, Weber. Texte de¦üfinitif Journe¦ües diffe¦ürentielles Luxembourg.doc
Publisher postprint (159.74 kB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Kerger, Sylvie ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Martin, Romain ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Baltes-Löhr, Christel ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Identités, Politiques, Sociétés, Espaces (IPSE)
Brendel, Michelle ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Identités, Politiques, Sociétés, Espaces (IPSE)
Dumont, Paul
Tholl-Hoesdorff, Marianne
Weber, Jean-Marie ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Language :
French
Title :
L’importance de l’aspect du genre dans le développement professionnel et personnel des futurs agents éducatifs et pédagogiques.
Publication date :
2004
Main work title :
Psychologie différentielle: Recherches et réflexions
Editor :
Vom Hofe, Alain
Publisher :
Presses universitaires de Rennes, Rennes, France
ISBN/EAN :
2-86847-867-0
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 19 November 2013

Statistics


Number of views
88 (9 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu