Pas de texte intégral
Communication brève (Périodiques scientifiques)
Student's Competence in Systemic Thinking Related to Climate Change: Computer-Assisted Approach Based on Concept Maps
BOLL, Thomas; FABER, Théid; BUSANA, Gilbert et al.
2008In International Journal of Psychology, 43, p. 248
Peer reviewed
 

Documents


Texte intégral
Aucun document disponible.

Envoyer vers



Détails



Disciplines :
Psychologie sociale, industrielle & organisationnelle
Identifiants :
UNILU:UL-ARTICLE-2009-495
Auteur, co-auteur :
BOLL, Thomas ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE)
FABER, Théid ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
BUSANA, Gilbert ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
MARTIN, Romain ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Latour, Thibaud
Langue du document :
Anglais
Titre :
Student's Competence in Systemic Thinking Related to Climate Change: Computer-Assisted Approach Based on Concept Maps
Date de publication/diffusion :
2008
Titre du périodique :
International Journal of Psychology
ISSN :
0020-7594
Maison d'édition :
Routledge, Hove, Royaume-Uni
Volume/Tome :
43
Pagination :
248
Peer reviewed :
Peer reviewed
Intitulé du projet de recherche :
Education for Sustainable Development in Luxembourgish Schools
Organisme subsidiant :
University of Luxembourg - UL
Disponible sur ORBilu :
depuis le 04 mai 2013

Statistiques


Nombre de vues
303 (dont 48 Unilu)
Nombre de téléchargements
0 (dont 0 Unilu)

citations WoS
 
0

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu