This article does not exactly replicate the final version published in the journal. It is not a copy of the original published article and is not suitable for citation.
Sciences sociales & comportementales, psychologie: Multidisciplinaire, généralités & autres
Identifiants :
UNILU:UL-ARTICLE-2011-285
Auteur, co-auteur :
Nölle, Ines
Gräsel, Cornelia
Hörstermann, Thomas ; University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
KROLAK-SCHWERDT, Sabine ; University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Langue du document :
Allemand
Titre :
Die Übergangsempfehlung am Ende der Grundschulzeit. Welche Merkmale von Schülerinnen und Schülern erachten Lehrkräfte als übergangsrelevant?
Date de publication/diffusion :
2011
Titre du périodique :
Schulverwaltung: Zeitschrift für Schulleitung und Schulaufsicht, Nordrhein-Westfalen