Article (Scientific journals)
Die Übergangsempfehlung am Ende der Grundschulzeit. Welche Merkmale von Schülerinnen und Schülern erachten Lehrkräfte als übergangsrelevant?
Nölle, Ines; Gräsel, Cornelia; Hörstermann, Thomas et al.
2011In Schulverwaltung: Zeitschrift für Schulleitung und Schulaufsicht, Nordrhein-Westfalen, 22, p. 94 - 95
 

Files


Full Text
noelle-graesel-hoerstermann-krolakschwerdt-2011-uebergangsempfehlung-am-ende-der-grundschulzeit.pdf
Author preprint (357.43 kB)
This article does not exactly replicate the final version published in the journal. It is not a copy of the original published article and is not suitable for citation.
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Social & behavioral sciences, psychology: Multidisciplinary, general & others
Identifiers :
UNILU:UL-ARTICLE-2011-285
Author, co-author :
Nölle, Ines
Gräsel, Cornelia
Hörstermann, Thomas ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Krolak-Schwerdt, Sabine ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Language :
German
Title :
Die Übergangsempfehlung am Ende der Grundschulzeit. Welche Merkmale von Schülerinnen und Schülern erachten Lehrkräfte als übergangsrelevant?
Publication date :
2011
Journal title :
Schulverwaltung: Zeitschrift für Schulleitung und Schulaufsicht, Nordrhein-Westfalen
ISSN :
0937-7239
Volume :
22
Pages :
94 - 95
Available on ORBilu :
since 12 October 2013

Statistics


Number of views
106 (7 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu