Article (Scientific journals)
Diagnostische Kompetenz von Grundschullehrkräften bei der Erstellung der Übergangsempfehlung: eine Analyse aus der Perspektive der sozialen Urteilsbildung
Gräsel, Cornelia; Krolak-Schwerdt, Sabine; Nölle, Ines et al.
2010In Zeitschrift für Pädagogik, 56 (Sonderheft), p. 286-295
Peer Reviewed verified by ORBi
 

Files


Full Text
Gräsel-Krolak-Nölle-Hörstermann-2010-Diagnostische Kompetenz von Grundschullehrkräften.pdf
Publisher postprint (3.13 MB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Gräsel, Cornelia;  Bergische Universität Wuppertal > School of Education
Krolak-Schwerdt, Sabine ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Nölle, Ines;  Bergische Universität Wuppertal > School of Education
Hörstermann, Thomas ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Language :
German
Title :
Diagnostische Kompetenz von Grundschullehrkräften bei der Erstellung der Übergangsempfehlung: eine Analyse aus der Perspektive der sozialen Urteilsbildung
Publication date :
2010
Journal title :
Zeitschrift für Pädagogik
ISSN :
0044-3247
Publisher :
Julius Beltz, Weinheim, Germany
Volume :
56
Issue :
Sonderheft
Pages :
286-295
Peer reviewed :
Peer Reviewed verified by ORBi
Available on ORBilu :
since 11 October 2013

Statistics


Number of views
103 (15 by Unilu)
Number of downloads
3 (3 by Unilu)

Scopus citations®
 
2
Scopus citations®
without self-citations
2

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu