Reference : Diagnostische Kompetenz von Grundschullehrkräften bei der Erstellung der Übergangsemp...
Scientific journals : Article
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/10993/8132
Diagnostische Kompetenz von Grundschullehrkräften bei der Erstellung der Übergangsempfehlung: eine Analyse aus der Perspektive der sozialen Urteilsbildung
German
Gräsel, Cornelia mailto [Bergische Universität Wuppertal > School of Education]
Krolak-Schwerdt, Sabine mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI) >]
Nölle, Ines mailto [Bergische Universität Wuppertal > School of Education]
Hörstermann, Thomas mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI) >]
2010
Zeitschrift für Pädagogik
Julius Beltz
56
Sonderheft
286-295
Yes (verified by ORBilu)
International
0044-3247
Weinheim
Germany
http://hdl.handle.net/10993/8132

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Limited access
Gräsel-Krolak-Nölle-Hörstermann-2010-Diagnostische Kompetenz von Grundschullehrkräften.pdfPublisher postprint3.06 MBRequest a copy

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.