No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Zur Wechselseitigkeit von Sozialer Anerkennung und Selbstbildung: Jugendliche und junge Erwachsene im Alter zwischen 12 und 30 Jahren in Einrichtungen der Jugendarbeit
Biewers, Sandra; Weis, Daniel; Latz, Anita
In pressIn Baltes-Löhr, Christel; Schumacher, Anette; Biewers, Sandra (Eds.) Zufriedenheit - Wohlbefinden - Anerkennung. Ein Blick hinter die Kulissen non-formaler Bildungseinrichtungen in Luxemburg
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
Youth work; non-formal education; recognition
Disciplines :
Sociology & social sciences
Author, co-author :
Biewers, Sandra ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Social Sciences (DSOC)
Weis, Daniel ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Social Sciences (DSOC)
Latz, Anita ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Social Sciences (DSOC)
External co-authors :
no
Language :
German
Title :
Zur Wechselseitigkeit von Sozialer Anerkennung und Selbstbildung: Jugendliche und junge Erwachsene im Alter zwischen 12 und 30 Jahren in Einrichtungen der Jugendarbeit
Alternative titles :
[en] The reciprocity of social recognition and self-education: adolescents and young adults aged between 12 and 30 in youth work institutions
Publication date :
In press
Main work title :
Zufriedenheit - Wohlbefinden - Anerkennung. Ein Blick hinter die Kulissen non-formaler Bildungseinrichtungen in Luxemburg
Main work alternative title :
[en] Satisfaction - Well-being - Recognition. A look behind the scenes of non-formal educational institutions in Luxembourg
Author, co-author :
Publisher :
Budrich Verlag, Opladen Frankfurt, Germany
Peer reviewed :
Peer reviewed
Focus Area :
Educational Sciences
Available on ORBilu :
since 28 March 2022

Statistics


Number of views
165 (44 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu