Reference : Différences de performance dans les compétences langagières et en lecture entre élève...
Parts of books : Contribution to collective works
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
Educational Sciences
http://hdl.handle.net/10993/49293
Différences de performance dans les compétences langagières et en lecture entre élèves à parcours scolaire régulier et irrégulier, issus de familles immigrées portugaises au Luxembourg.
French
Ertel Silva, Cintia[University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET >]
Hornung, Caroline[University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET) >]
Schiltz, Christine[University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Behavioural and Cognitive Sciences (DBCS) >]
9-Dec-2021
Rapport national sur l’éducation au Luxembourg 2021
[en] National education report Luxembourg 2021
University of Luxembourg, LUCET
Ministère de l’Éducation nationale, de l’Enfance et de la Jeunesse, SCRIPT
University of Luxembourg/MENJE, Script
No
Esch-sur-Alzette
Luxembourg
[fr] Multilinguisme ; redoublement ; acquisition/difficultés de lecture et d'écriture.
Researchers ; Professionals ; Students ; General public