No full text
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Co-concevoir des outils d’évaluation : Impliquer les utilisateurs pour une meilleure expérience. Retour sur la collaboration avec des enseignants pour développer l’outil d’évaluation en ligne OASYS4schools.
Fourrier, Vincent; Doublet, Sophie; Bongard-Blanchy, Kerstin et al.
2021Colloque ADMEE 2021
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
IHM; éducation; évaluation électronique
Disciplines :
Computer science
Author, co-author :
Fourrier, Vincent ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Behavioural and Cognitive Sciences (DBCS)
Doublet, Sophie ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Behavioural and Cognitive Sciences (DBCS)
Bongard-Blanchy, Kerstin ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Behavioural and Cognitive Sciences (DBCS)
Rohles, Björn ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Behavioural and Cognitive Sciences (DBCS)
Fischbach, Antoine  ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Education and Social Work (DESW)
Koenig, Vincent ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Behavioural and Cognitive Sciences (DBCS)
External co-authors :
no
Language :
French
Title :
Co-concevoir des outils d’évaluation : Impliquer les utilisateurs pour une meilleure expérience. Retour sur la collaboration avec des enseignants pour développer l’outil d’évaluation en ligne OASYS4schools.
Publication date :
30 March 2021
Event name :
Colloque ADMEE 2021
Event organizer :
ADMEE-Europe
Event date :
from 30-03-2021 to 01-04-2021
Audience :
International
Focus Area :
Computational Sciences
Available on ORBilu :
since 05 October 2021

Statistics


Number of views
108 (10 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu