Reference : Einleitung: Lernstörungen im multilingualen Kontext – Eine Herausforderung |
Parts of books : Contribution to collective works | |||
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction | |||
Educational Sciences | |||
http://hdl.handle.net/10993/45397 | |||
Einleitung: Lernstörungen im multilingualen Kontext – Eine Herausforderung | |
German | |
Ugen, Sonja ![]() | |
Schiltz, Christine ![]() | |
Fischbach, Antoine ![]() | |
Pit-Ten Cate, Ineke ![]() | |
In press | |
Lernstörungen im multilingualen Kontext: Diagnose und Hilfestellungen | |
Ugen, Sonja ![]() | |
Schiltz, Christine ![]() | |
Fischbach, Antoine ![]() | |
Pit-Ten Cate, Ineke ![]() | |
Melusina Press | |
3-7 | |
No | |
978-2-9199648-3-3 | |
Esch-sur-Alzette | |
Luxembourg | |
Researchers ; Professionals ; Students | |
http://hdl.handle.net/10993/45397 | |
10.26298/0bjn-ec67 |
There is no file associated with this reference.
All documents in ORBilu are protected by a user license.