Pas de texte intégral
Autre (Allocutions et communications diverses)
Computer-Based Collaborative Problem Solving in PISA 2015 and the Role of the Big Five
HERBORN, Katharina; MUSTAFIC, Maida; GREIFF, Samuel
n.d.
 

Documents


Texte intégral
Aucun document disponible.

Envoyer vers



Détails



Disciplines :
Education & enseignement
Auteur, co-auteur :
HERBORN, Katharina ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
MUSTAFIC, Maida ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
GREIFF, Samuel ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Langue du document :
Anglais
Titre :
Computer-Based Collaborative Problem Solving in PISA 2015 and the Role of the Big Five
Date de publication/diffusion :
n.d.
Disponible sur ORBilu :
depuis le 07 mars 2018

Statistiques


Nombre de vues
237 (dont 14 Unilu)
Nombre de téléchargements
0 (dont 0 Unilu)

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu