Communication orale non publiée/Abstract (Colloques, congrès, conférences scientifiques et actes)
Über- und Unterschätzungen der Schülerfähigkeit durch Lehrkräfte: Prädiktoren und Konsequenzen. (Arbeitsgruppe „Prädiktoren und Konsequenzen pädagogischer Einschätzungen“)
Sciences sociales & comportementales, psychologie: Multidisciplinaire, généralités & autres
Auteur, co-auteur :
BAUDSON, Tanja Gabriele ; University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Integrative Research Unit: Social and Individual Development (INSIDE)
FISCHBACH, Antoine ; University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
WOLLSCHLÄGER, Rachel ; University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
Preckel, F.
Co-auteurs externes :
yes
Langue du document :
Allemand
Titre :
Über- und Unterschätzungen der Schülerfähigkeit durch Lehrkräfte: Prädiktoren und Konsequenzen. (Arbeitsgruppe „Prädiktoren und Konsequenzen pädagogischer Einschätzungen“)
Date de publication/diffusion :
septembre 2013
Nom de la manifestation :
14. Tagung der Fachgruppe Pädagogische Psychologie