Reference : Le développement de la pensée algébrique : quelles différences entre les raisonnement...
Scientific congresses, symposiums and conference proceedings : Unpublished conference
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/10993/24814
Le développement de la pensée algébrique : quelles différences entre les raisonnements mis en place par les élèves avant et après l'introduction de l'algèbre ?
French
Demonty, Isabelle mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS) >]
Fagnant []
Vlassis, Joëlle mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS) >]
2016
Yes
No
International
EMF 2015. Espace Mathématique francophone. Pluralités culturelles et universalité des mathématiques : enjeux et perspectives pour leur enseignement et leur apprentissage
du 10 octobre 2015 au 14 octobre 2015
http://hdl.handle.net/10993/24814

File(s) associated to this reference

Fulltext file(s):

FileCommentaryVersionSizeAccess
Limited access
EMF2015DEMONTY.docxPublisher postprint130.6 kBRequest a copy

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.