DIERENDONCK, Christophe ; University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
MILMEISTER, Marianne ; University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
MILMEISTER, Paul ; University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
WEIS, Christiane ; University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Luxembourg Centre for Educational Testing (LUCET)
Langue du document :
Français
Titre :
Comment les Épreuves Standardisées sont-elles perçues par les acteurs concernés? : Volume 2: Analyse détaillée des données issues des focus groups
Titre traduit :
[en] How are the Épreuves Standardisées perceived by the involved parties? : Volume 2
Date de publication/diffusion :
novembre 2015
Maison d'édition :
Université du Luxembourg, Belval, Inconnu/non spécifié