Pas de texte intégral
Thèse de doctorat (Mémoires et thèses)
Inclusive education from a social-cognitive perspective: Preservice teachers’ explicit and implicit cognitions, judgments of and behavioral intentions regarding immigrant students with special education needs
MARKOVA, Mariya
2015
 

Documents


Texte intégral
Aucun document disponible.

Envoyer vers



Détails



Mots-clés :
SEN; implicit attitudes; explicit attitudes; self-efficacy; student judgments; preservice teachers; students with immigrant background; inclusion; perceived competence
Disciplines :
Psychologie cognitive & théorique
Education & enseignement
Psychologie sociale, industrielle & organisationnelle
Auteur, co-auteur :
MARKOVA, Mariya ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Langue du document :
Anglais
Titre :
Inclusive education from a social-cognitive perspective: Preservice teachers’ explicit and implicit cognitions, judgments of and behavioral intentions regarding immigrant students with special education needs
Date de soutenance :
03 juin 2015
Nombre de pages :
183
Institution :
Unilu - University of Luxembourg, Walferdange, Luxembourg
Intitulé du diplôme :
Docteur en Psychologie
Président du jury :
Honig, Michael-Sebastian
Membre du jury :
PIT-TEN CATE, Ineke  
Stark, Robin
Linderkamp, Friedrich
Disponible sur ORBilu :
depuis le 08 juillet 2015

Statistiques


Nombre de vues
156 (dont 17 Unilu)
Nombre de téléchargements
0 (dont 0 Unilu)

Bibliographie


Publications similaires



Contacter ORBilu