Communication orale non publiée/Abstract (Colloques, congrès, conférences scientifiques et actes)
Prädiktoren komplexen Problemlösens besser verstehen: Bearbeitungszeit als partieller Mediator für den Effekt von Reasoning und Need for Cognition auf komplexes Problemlösen
RUDOLPH, Julia ; University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
NIEPEL, Christoph ; University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Wüstenberg, Sascha ; University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
GREIFF, Samuel ; University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Co-auteurs externes :
no
Langue du document :
Anglais
Titre :
Prädiktoren komplexen Problemlösens besser verstehen: Bearbeitungszeit als partieller Mediator für den Effekt von Reasoning und Need for Cognition auf komplexes Problemlösen
Titre traduit :
[en] Understanding predictors of Complex Prblem Solving: Time on Task as Partial Mediator for the Effect of Reasoning and Need for Cognition on Complex Problem Solving
Date de publication/diffusion :
2015
Nom de la manifestation :
3rd Conference of the German Association of Empirical Educational Research (GEBF)