No full text
Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Der Effekt der Schulform auf die Schülerleistung in der Sekundarstufe I.: Eine empirische Studie aus Luxembourg.
SCHALTZ, Paule; KLAPPROTH, Florian
2013"gemeinsam verschieden" 14. Fachgruppentagung Pädagogische Psychologie
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
SCHALTZ, Paule ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
KLAPPROTH, Florian ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Language :
German
Title :
Der Effekt der Schulform auf die Schülerleistung in der Sekundarstufe I.: Eine empirische Studie aus Luxembourg.
Publication date :
25 September 2013
Event name :
"gemeinsam verschieden" 14. Fachgruppentagung Pädagogische Psychologie
Event place :
Hildesheim, Germany
Event date :
vom 23-09-2013 bis zum 25-09-2013
Audience :
International
Available on ORBilu :
since 16 October 2013

Statistics


Number of views
117 (3 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu