Reference : Das Selbstkonzept von Sekundarschülern als Kriterium für die Wirksamkeit von Tracking
Scientific congresses, symposiums and conference proceedings : Unpublished conference
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/10993/8692
Das Selbstkonzept von Sekundarschülern als Kriterium für die Wirksamkeit von Tracking
German
Schaltz, Paule mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI) >]
Klapproth, Florian mailto [University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI) >]
11-Mar-2013
Yes
International
Bildungsverläufe über die Lebensspanne, 1. Tagung der Gesellschaft für Empirische Bildungsforschung
vom 11-03-2013 bis zum 13-03-2013
Kiel
Deutschland
Researchers ; Professionals ; Students ; General public
http://hdl.handle.net/10993/8692

There is no file associated with this reference.

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.