Expert report (Reports)
Die Bedeutung von Zielen und Expertise der Lehrkräfte bei der Beurteilung von Schülerleistungen
Krolak-Schwerdt, Sabine; Böhmer, Matthias; Gräsel, Cornelia
2011
 

Files


Full Text
krolak-schwerdt, böhmer & gräsel (2011) die bedeutung von zielen und expertise der lehrkräfte bei der beurteilung von schülerleistungen.pdf
Author preprint (595.05 kB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Social & behavioral sciences, psychology: Multidisciplinary, general & others
Author, co-author :
Krolak-Schwerdt, Sabine ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Böhmer, Matthias ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Gräsel, Cornelia;  Bergische Universität Wuppertal > School of Education
Language :
German
Title :
Die Bedeutung von Zielen und Expertise der Lehrkräfte bei der Beurteilung von Schülerleistungen
Publication date :
2011
Publisher :
University of Luxembourg Library, Luxembourg
ISBN/EAN :
978-2-87971-047-1
Available on ORBilu :
since 11 October 2013

Statistics


Number of views
147 (4 by Unilu)
Number of downloads
11 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu