Article (Scientific journals)
Die Übergangsempfehlung am Ende der Grundschulzeit. Welche Merkmale von Schülerinnen und Schülern erachten Lehrkräfte als übergangsrelevant?
Nölle, Ines; Gräsel, Cornelia; Hörstermann, Thomas et al.
2011In Schulverwaltung NRW, 22, p. 94-95
 

Files


Full Text
Nölle-Gräsel-Hörstermann-Krolak-2011-Übergangsempfehlungen am Ende der Grundschulzeit.pdf
Publisher postprint (2.11 MB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Nölle, Ines;  Bergische Universität Wuppertal > School of Education
Gräsel, Cornelia;  Bergische Universität Wuppertal > School of Education
Hörstermann, Thomas ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Krolak-Schwerdt, Sabine ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Language :
German
Title :
Die Übergangsempfehlung am Ende der Grundschulzeit. Welche Merkmale von Schülerinnen und Schülern erachten Lehrkräfte als übergangsrelevant?
Publication date :
2011
Journal title :
Schulverwaltung NRW
Volume :
22
Pages :
94-95
Available on ORBilu :
since 11 October 2013

Statistics


Number of views
150 (7 by Unilu)
Number of downloads
1 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu