Article (Scientific journals)
Les interactions individualisées maître-élève : une comparaison entre la France et le Luxembourg.
Jarlégan, Annette; Tazouti, Youssef; Flieller, André et al.
2010In Revue Française de Pédagogie, 173, p. 67-84
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Les interactions individualisées maître-élève une.pdf
Publisher postprint (1.77 MB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Identifiers :
UNILU:UL-ARTICLE-2011-177
Author, co-author :
Jarlégan, Annette;  Université Nancy 2
Tazouti, Youssef;  Université Nancy 2
Flieller, André;  Université Nancy 2
Kerger, Sylvie ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Martin, Romain ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Educational Measurement and Applied Cognitive Science (EMACS)
Language :
French
Title :
Les interactions individualisées maître-élève : une comparaison entre la France et le Luxembourg.
Publication date :
2010
Journal title :
Revue Française de Pédagogie
ISSN :
0556-7807
Publisher :
Institut national de recherche pédagogique, Paris, France
Volume :
173
Pages :
67-84
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 22 September 2013

Statistics


Number of views
96 (1 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Scopus citations®
 
3
Scopus citations®
without self-citations
2
OpenCitations
 
7

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu