No full text
Communication in media (Diverse speeches and writings)
Comment TikTok précipite la mue du marché du travail. Interview Agence France Presse (AFP) pour La Presse (Canada)
LUKASIK, Stéphanie
2022
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
TikTok; Digital Ethics; social media; réseaux sociaux; media literacy; users; usagers; récepteurs; réception; use; reception; contents; contenus; empowerment
Abstract :
[fr] Des démissions en cascade, des conseils pour mieux négocier son salaire, une quête de sens devenue cruciale dans son activité professionnelle : le réseau social TikTok donne depuis plusieurs mois un coup d’accélérateur aux transformations du monde du travail occidental.
Disciplines :
Communication & mass media
Author, co-author :
LUKASIK, Stéphanie  ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Humanities (DHUM) > Philosophy
Language :
French
Title :
Comment TikTok précipite la mue du marché du travail. Interview Agence France Presse (AFP) pour La Presse (Canada)
Publication date :
29 January 2022
Publisher :
Agence France Presse, Paris, France
Edition :
La Presse, Canada
Available on ORBilu :
since 14 December 2024

Statistics


Number of views
30 (0 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu