Unpublished conference/Abstract (Scientific congresses, symposiums and conference proceedings)
Soutenir l’enseignement/apprentissage des langues à un public en situations d’exil grâce aux littéracies numériques (Projet SERAFIN)
LEJOT, Eve; PHILIPPART, Corine; Audrey Thonard
2024Colloque international [Retour] du Sujet et du Sens en Didactique des langues étrangères
 

Files


Full Text
Soutenir l’enseignement des langues - public en situations d’exil - littéracies numériques_Symposium_Lejot-Philippart-Thonard.pdf
Author postprint (6.02 MB)
Download

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
Enseignement supérieur; Enseignement des langues; littéracies numériques; digital; exil; réfugié
Disciplines :
Education & instruction
Languages & linguistics
Author, co-author :
LEJOT, Eve   ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Humanities (DHUM) > Romance Studies, Art and Media
PHILIPPART, Corine   ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Humanities (DHUM) > Romance Studies, Art and Media
Audrey Thonard ;  ULiège - Université de Liège [BE]
 These authors have contributed equally to this work.
External co-authors :
yes
Language :
French
Title :
Soutenir l’enseignement/apprentissage des langues à un public en situations d’exil grâce aux littéracies numériques (Projet SERAFIN)
Alternative titles :
[en] Supporting language teaching/learning for students in exile through digital literacies (SERAFIN Project)
Publication date :
April 2024
Event name :
Colloque international [Retour] du Sujet et du Sens en Didactique des langues étrangères
Event organizer :
Université de Liège
Event place :
Liège, Belgium
Event date :
18/04/2024 - 20/04/2024
Audience :
International
Focus Area :
Educational Sciences
Migration and Inclusive Societies
Available on ORBilu :
since 22 April 2024

Statistics


Number of views
126 (11 by Unilu)
Number of downloads
78 (2 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu