No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Les apprentissages des marqueurs du pluriel en français écrit au primaire : Enjeux de la grammaire orthographique
WETH, Constanze; KLASEN, Lisa; UGEN, Sonja
2024In Lentz, Caroline; RAUS, Tonia (Eds.) Libre cours. Perspectives didactiques dans l'enseignement du francais au Luxembourg
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.
Full Text Parts
ctls_04_weth_Titel.pdf
Author preprint (156.61 kB)
Download

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Languages & linguistics
Author, co-author :
WETH, Constanze  ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Humanities (DHUM) > Multilingualism
KLASEN, Lisa ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences > Department of Humanities > Team Constanze WETH
UGEN, Sonja ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > LUCET
External co-authors :
yes
Language :
French
Title :
Les apprentissages des marqueurs du pluriel en français écrit au primaire : Enjeux de la grammaire orthographique
Publication date :
2024
Main work title :
Libre cours. Perspectives didactiques dans l'enseignement du francais au Luxembourg
Author, co-author :
RAUS, Tonia  ;  University of Luxembourg
Editor :
Lentz, Caroline
Publisher :
Melusina Press, Esch-sur-Alzette, Luxembourg
Peer reviewed :
Peer reviewed
Commentary :
accepted paper
Available on ORBilu :
since 09 February 2024

Statistics


Number of views
38 (7 by Unilu)
Number of downloads
16 (1 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu