Contribution to collective works (Parts of books)
Frühkindliche Bildungsforschung: Nationale und internationale Bestandsaufnahme und Konsequenzen für Bildungspraxis und -politik in der Schweiz
BURGER, Kaspar
2010In Frühkindliche Bildung, Betreuung und Erziehung. Was kann die Schweiz lernen?
Peer reviewed
 

Files


Full Text
_Burger 2010 Frühkindliche Bildungsforschung Bestandsaufnahme.pdf
(90.07 kB)
Download

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Social & behavioral sciences, psychology: Multidisciplinary, general & others
Author, co-author :
BURGER, Kaspar  ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Social Sciences (DSOC) > Centre for Childhood and Youth Research
External co-authors :
no
Language :
German
Title :
Frühkindliche Bildungsforschung: Nationale und internationale Bestandsaufnahme und Konsequenzen für Bildungspraxis und -politik in der Schweiz
Publication date :
2010
Main work title :
Frühkindliche Bildung, Betreuung und Erziehung. Was kann die Schweiz lernen?
Publisher :
Rüegger
Pages :
271-290
Peer reviewed :
Peer reviewed
Available on ORBilu :
since 04 December 2023

Statistics


Number of views
5 (1 by Unilu)
Number of downloads
9 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu