No full text
Book review (Scientific journals)
Review of Kottmann, Brigitte. Selektion in die Sonderschule. Das Verfahren zur Feststellung von sonderpädagogischem Förderbedarf als Gegenstand empirischer Forschung. Bad Heilbrunn: Klinkhardt, 2006
POWELL, Justin J W
2007In Zeitschrift für Pädagogik, 53 (4), p. 721-723
Peer Reviewed verified by ORBi
 

Files


Full Text
No document available.
Annexes
Powell2007_RezensionKottmann_SelektionSonderschule_ZfPaed_2007_5.pdf
(807.35 kB)
Download

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
Sonderschule; Selektion; Ungleichheit; Sonderpädagogischem Förderbedarf; SEN; Behinderung
Disciplines :
Sociology & social sciences
Author, co-author :
POWELL, Justin J W  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Language :
German
Title :
Review of Kottmann, Brigitte. Selektion in die Sonderschule. Das Verfahren zur Feststellung von sonderpädagogischem Förderbedarf als Gegenstand empirischer Forschung. Bad Heilbrunn: Klinkhardt, 2006
Alternative titles :
[en] Selection in the special school: Method for realization of special pedagogical demand as subject of empirical research
Publication date :
2007
Journal title :
Zeitschrift für Pädagogik
ISSN :
0044-3247
Publisher :
Julius Beltz, Weinheim, Germany
Volume :
53
Issue :
4
Pages :
721-723
Peer reviewed :
Peer Reviewed verified by ORBi
Reviewed work :
Selektion in die Sonderschule. Das Verfahren zur Feststellung von sonderpädagogischem Förderbedarf als Gegenstand empirischer Forschung
Available on ORBilu :
since 24 August 2013

Statistics


Number of views
133 (2 by Unilu)
Number of downloads
575 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu