No full text
Available on ORBilu since
24 August 2013
Book review (Scientific journals)
Review of Kottmann, Brigitte. Selektion in die Sonderschule. Das Verfahren zur Feststellung von sonderpädagogischem Förderbedarf als Gegenstand empirischer Forschung. Bad Heilbrunn: Klinkhardt, 2006
Powell, Justin J W
2007In Zeitschrift für Pädagogik, 53 (4), p. 721-723
Peer Reviewed verified by ORBi
 

Files


Full Text
There are no file associated with this item.
Annexes
Powell2007_RezensionKottmann_SelektionSonderschule_ZfPaed_2007_5.pdf
(807.35 kB)

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
Sonderschule; Selektion; Ungleichheit; Sonderpädagogischem Förderbedarf; SEN; Behinderung
Disciplines :
Sociology & social sciences
Author, co-author :
Powell, Justin J W ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Language :
German
Title :
Review of Kottmann, Brigitte. Selektion in die Sonderschule. Das Verfahren zur Feststellung von sonderpädagogischem Förderbedarf als Gegenstand empirischer Forschung. Bad Heilbrunn: Klinkhardt, 2006
Alternative titles :
[en] Selection in the special school: Method for realization of special pedagogical demand as subject of empirical research
Publication date :
2007
Journal title :
Zeitschrift für Pädagogik
ISSN :
0044-3247
Publisher :
Julius Beltz, Weinheim, Germany
Volume :
53
Issue :
4
Pages :
721-723
Peer reviewed :
Peer Reviewed verified by ORBi
Reviewed work :
Selektion in die Sonderschule. Das Verfahren zur Feststellung von sonderpädagogischem Förderbedarf als Gegenstand empirischer Forschung

Statistics


Number of views
131 (2 by Unilu)
Number of downloads
555 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu