Reference : Ungleichheiten in schulischen Gesundheitsproblemen und subjektivem Wohlbefinden bei l... |
Parts of books : Contribution to collective works | |||
Social & behavioral sciences, psychology : Sociology & social sciences Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction | |||
Educational Sciences | |||
http://hdl.handle.net/10993/51617 | |||
Ungleichheiten in schulischen Gesundheitsproblemen und subjektivem Wohlbefinden bei luxemburgischen Grund- und Sekundarschüler/innen | |
English | |
Hadjar, Andreas ![]() | |
de Moll, Frederick ![]() | |
2022 | |
Wohlbefinden und Gesundheit im Jugendalter. Theoretische Perspektiven, empirische Befunde und Praxis | |
Heinen, Andreas ![]() | |
Samuel, Robin ![]() | |
Willems, Helmut Erich ![]() | |
Vögele, Claus ![]() | |
Springer VS | |
215-242 | |
Yes | |
[en] subjective wellbeing ; schooling | |
Researchers ; Professionals ; Students ; General public | |
http://hdl.handle.net/10993/51617 | |
FnR ; FNR9857103 > Andreas Hadjar > SASAL > School Alienation In Switzerland And Luxembourg > 01/09/2015 > 31/08/2019 > 2014 |
There is no file associated with this reference.
All documents in ORBilu are protected by a user license.