No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Ungleichheiten in schulischen Gesundheitsproblemen und subjektivem Wohlbefinden bei luxemburgischen Grund- und Sekundarschüler/innen
Hadjar, Andreas; de Moll, Frederick
2022In Heinen, Andreas; Samuel, Robin; Willems, Helmut Erich et al. (Eds.) Wohlbefinden und Gesundheit im Jugendalter. Theoretische Perspektiven, empirische Befunde und Praxis
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
subjective wellbeing; schooling
Disciplines :
Education & instruction
Sociology & social sciences
Author, co-author :
Hadjar, Andreas  ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Social Sciences (DSOC)
de Moll, Frederick ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Social Sciences (DSOC)
External co-authors :
yes
Language :
English
Title :
Ungleichheiten in schulischen Gesundheitsproblemen und subjektivem Wohlbefinden bei luxemburgischen Grund- und Sekundarschüler/innen
Publication date :
2022
Main work title :
Wohlbefinden und Gesundheit im Jugendalter. Theoretische Perspektiven, empirische Befunde und Praxis
Publisher :
Springer VS
Pages :
215-242
Peer reviewed :
Peer reviewed
Focus Area :
Educational Sciences
FnR Project :
FNR9857103 - School Alienation In Switzerland And Luxembourg, 2014 (01/09/2015-31/08/2019) - Andreas Hadjar
Available on ORBilu :
since 12 July 2022

Statistics


Number of views
56 (0 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu