No full text
Contribution to collective works (Parts of books)
Zufriedenheit, Wohlbefinden und Anerkennung: Kontextualisierung und theoretische Einordnung der Konzepte und ihrer Bedeutung für die institutionellen Felder der non-formalen Bildung
SCHUMACHER, Anette; BIEWERS, Sandra
2025In Zufriedenheit, Wohlbefinden und Anerkennung im Kontext non-formaler Bildung Empirische Ergebnisse aus Luxemburg
Peer reviewed
 

Files


Full Text
No document available.

Send to



Details



Keywords :
Anerkennung; Zufriedenheit; Wohlbefinden
Research center :
CCY
Disciplines :
Sociology & social sciences
Author, co-author :
SCHUMACHER, Anette ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Social Sciences (DSOC)
BIEWERS, Sandra  ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Social Sciences (DSOC)
External co-authors :
no
Language :
German
Title :
Zufriedenheit, Wohlbefinden und Anerkennung: Kontextualisierung und theoretische Einordnung der Konzepte und ihrer Bedeutung für die institutionellen Felder der non-formalen Bildung
Original title :
[de] Zufriedenheit, Wohlbefinden und Anerkennung im Kontext non-formaler Bildung Empirische Ergebnisse aus Luxemburg
Publication date :
01 March 2025
Main work title :
Zufriedenheit, Wohlbefinden und Anerkennung im Kontext non-formaler Bildung Empirische Ergebnisse aus Luxemburg
Publisher :
Barbara Budrich Verlag, Leverkusen, Germany
Pages :
275
Peer reviewed :
Peer reviewed
Focus Area :
Educational Sciences
Development Goals :
4. Quality education
Available on ORBilu :
since 25 March 2022

Statistics


Number of views
152 (25 by Unilu)
Number of downloads
0 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu