Reference : Activités formelles et informelles d'apprentissage à domicile visant le développement... |
Scientific congresses, symposiums and conference proceedings : Unpublished conference | |||
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction | |||
Educational Sciences | |||
http://hdl.handle.net/10993/47582 | |||
Activités formelles et informelles d'apprentissage à domicile visant le développement des premières compétences en mathématiques d’enfants de 4 à 6 ans : étude de l’influence du background familial ainsi que de l'environnement mathématique et scolaire offert par les parents à domicile | |
French | |
[en] Formal and informal home-based learning activities for the development of early mathematical competencies of 4-6 year olds: A study of the influence of family background and the home-based mathematical and academic environment | |
Poncelet, Débora ![]() | |
Tinnes, Mélanie ![]() | |
de Chambrier, Anne-Françoise ![]() | |
Dierendonck, Christophe ![]() | |
18-Mar-2021 | |
Yes | |
No | |
International | |
Les « alliances » face aux « nouvelles » problématiques éducatives à l’école : enjeux, tensions et controverses | |
from 18-03-2021 to 19-03-2021 | |
University of Cergy-Paris | |
On line | |
[en] home numeray environment ; parental involvement ; preschool | |
http://hdl.handle.net/10993/47582 |
There is no file associated with this reference.
All documents in ORBilu are protected by a user license.