Contribution to collective works (Parts of books)
Entfremdung von der Schule - Theoretische Grundlagen und Forschungsstand
Hascher, Tina; Hadjar, Andreas
2021In Rubach, Charlott; Lazarides, Rebecca (Eds.) Emotionen in Schule und Unterricht – Bedingungen und Auswirkungen von Emotionen bei Lehrkräften und Lernenden
Peer reviewed
 

Files


Full Text
Rubach Lazarides (2021)_Inhaltsverzeichnis.pdf
Publisher postprint (157.75 kB)
Download

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Keywords :
school alienation; instruction; school; education
Disciplines :
Education & instruction
Sociology & social sciences
Author, co-author :
Hascher, Tina
Hadjar, Andreas  ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Social Sciences (DSOC)
External co-authors :
yes
Language :
English
Title :
Entfremdung von der Schule - Theoretische Grundlagen und Forschungsstand
Alternative titles :
[en] Alienation from school - Theoretical foundations and state of research
Publication date :
January 2021
Main work title :
Emotionen in Schule und Unterricht – Bedingungen und Auswirkungen von Emotionen bei Lehrkräften und Lernenden
Author, co-author :
Rubach, Charlott
Lazarides, Rebecca
Publisher :
Barbara Budrich
Pages :
65-85
Peer reviewed :
Peer reviewed
Focus Area :
Educational Sciences
Available on ORBilu :
since 28 January 2021

Statistics


Number of views
149 (4 by Unilu)
Number of downloads
111 (0 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu