Sciences sociales & comportementales, psychologie: Multidisciplinaire, généralités & autres
Auteur, co-auteur :
SUJBERT, Monika ; University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
SUNNEN, Patrick ; University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
AREND, Béatrice ; University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
FIXMER, Pierre ; University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Languages, Culture, Media and Identities (LCMI)
Langue du document :
Allemand
Titre :
Mit Video einen mikroanalytischen Blick auf gemeinsam konstruierte Lernprozesse von Kindern richten
Date de publication/diffusion :
2014
Titre de l'ouvrage principal :
Individuelle Förderung und Lernen in der Gemeinschaft. Jahrbuch Grundschulforschung. Bd. 17
Editeur scientifique :
Kopp, B.
Martschinke, S.
Munser-Kiefer, M.
Kirschhock, E.
Ranger, G.
Renner, G.
Maison d'édition :
Verlag für Sozialwissenschaften, Wiesbaden, Allemagne