Article (Scientific journals)
Pratiques éducatives parentales et premières compétences en numératie des enfants d’âge préscolaire selon le niveau socio-économique et culturel des familles
Poncelet, Débora; de Chambrier, Anne-Françoise; Tinnes-Vigne, Mélanie et al.
2020In Revue Internationale de l'Education Familiale, 47 (1), p. 119-149
Peer Reviewed verified by ORBi
 

Files


Full Text
Poncelet et al._2020_RIEF.pdf
Publisher postprint (577.67 kB)
Request a copy

All documents in ORBilu are protected by a user license.

Send to



Details



Disciplines :
Education & instruction
Author, co-author :
Poncelet, Débora ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Education and Social Work (DESW)
de Chambrier, Anne-Françoise
Tinnes-Vigne, Mélanie  ;  University of Luxembourg > Faculty of Language and Literature, Humanities, Arts and Education (FLSHASE) > Education, Culture, Cognition and Society (ECCS)
Baye, Ariane
Tazouti, Youssef
Dierendonck, Christophe  ;  University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Education and Social Work (DESW)
External co-authors :
yes
Language :
French
Title :
Pratiques éducatives parentales et premières compétences en numératie des enfants d’âge préscolaire selon le niveau socio-économique et culturel des familles
Publication date :
2020
Journal title :
Revue Internationale de l'Education Familiale
ISSN :
1968-388X
Publisher :
L'Harmattan, Paris, France
Volume :
47
Issue :
1
Pages :
119-149
Peer reviewed :
Peer Reviewed verified by ORBi
Available on ORBilu :
since 11 December 2020

Statistics


Number of views
129 (7 by Unilu)
Number of downloads
1 (1 by Unilu)

Bibliography


Similar publications



Contact ORBilu