Reference : Perceptions of Inclusion. Selbst-und Fremdeinschätzung von Schülerinnen und Schülern ...
Scientific congresses, symposiums and conference proceedings : Poster
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
Educational Sciences
http://hdl.handle.net/10993/44790
Perceptions of Inclusion. Selbst-und Fremdeinschätzung von Schülerinnen und Schülern mit Bedarf an sonderpädagogischer Unterstützung im Bereich Körperlich-motorische Entwicklung.
German
Stöcker, Anne [University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Social Sciences (DSOC) >]
Zurbriggen, Carmen [University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Social Sciences (DSOC) >]
Schrieber, Susanne [Universität Bielefeld]
Jun-2019
No
International
AESF (Arbeitsgruppe Empirische Sonderpädagogische Forschung) Frühjahrstagung
June 2019
AESF (Arbeitsgruppe Empirische Sonderpädagogische Forschung)
Fribourg
Switzerland
[en] Inclusion ; Self perception ; Disability
http://hdl.handle.net/10993/44790

There is no file associated with this reference.

Bookmark and Share SFX Query

All documents in ORBilu are protected by a user license.