Reference : Quantitative Erfassung von Behinderung aus der Perspektive von Kindern
Scientific congresses, symposiums and conference proceedings : Poster
Social & behavioral sciences, psychology : Education & instruction
http://hdl.handle.net/10993/44787
Quantitative Erfassung von Behinderung aus der Perspektive von Kindern
German
Stöcker, Anne [University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Social Sciences (DSOC) >]
Zurbriggen, Carmen [University of Luxembourg > Faculty of Humanities, Education and Social Sciences (FHSE) > Department of Social Sciences (DSOC) >]
Sep-2019
No
National
Jahrestagung der Sektion Soziologie der Kindheit in der Deutschen Gesellschaft für Soziologie und dem Zentrum für Kindheits- und Jugendforschung der Universität Bielefeld
September 2019
Deutsche Gesellschaft für Soziologie und Zentrum für Kindheits- und Jugendforschung der Universität Bielefeld
Bielefeld
Germany
[en] Disability ; Self perception ; Children
[de] Behinderung ; Selbstwahrnehmung ; Kinder
http://hdl.handle.net/10993/44787

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